Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

snap, snap, snap

paling suka gambar ni sebab replika tu unik dan kreatif diperbuat drpd perkakas motor

ermmm.. salah satu kesukaan aku adalah bergambar.. anywhere aku pegi, mesti nak bergambar...
especially dengan my baby ezhar fahmi.. no wonder la dalam hp aku gambar dah berjumlah 800++...
mana ada tempat yang menarik, aku akan SNAP!!!
btw, dengan adanyer blog ni lagi sakan la aku meng'snap' gambar.. sb bnyk yg blh aku describe berdasarkan gambar...
anywhere, anytime i'll snap. but, now my handphone is broken.. huwaaaaa.... sooo sad..
cepatla nak dapat hp baru. and yang pastinya i want buy sony cybershot.. boleh snap gambar bnyk2 dan cantik2 lg... huhuhuhu..
kalau dapat camera lg bagus.. tp hp lg sng nak dibawa kemana2...


EZRAYU

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...