Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 6, 2010

KEKASIH...


tika aku gembira, kau sentiasa disisiku...
tika aku bersedih, kau juga setia disisiku...
disaat aku kesenangan, kau sentiasa mengiringi ku..
dikala aku kesusahan, kau sentiasa mendampingi diriku..
ketika aku kekecewaan, kaulah tempat tuk aku mengadu..
ketika aku kesakitan, kaulah penyembuhku..
ketika aku mendapat kemenangan, kau tersenyum padaku...
tika aku kekalahan, kaulah semangat tuk aku bangkit semula..
kasih sayangmu terhadap aku luas tidak terkata..
cinta kau adalah kekal abadi selamanya..
kaulah segalanya2 dalam hidupku...
kaulah teman, sahabat, kekasih dan cinta yang paling abadi...
aku sentiasa mendambakan dan memerlukan kau tuk sepanjang hayatku...
kau jugalah pembimbing, pendorong dan petunjuk padaku...
KAULAH YANG PALING UTAMA DALAM KEHIDUPANKU, YA ALLAH...
ALLLAH MAHA BESAR YANG MENCIPTAKAN AKU, MEMBERI NYAWAKU DAN MEMATIKAN AKU...


EZRAYU

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...