Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

LAMA TAK UPDATE

Wahhh... lama betul aku x update ye.. rasanye da berhabuk kot.. hahaha... (mcm la bz cam menteri ek?) hehehe... banyak benda nk cite sepanjang aku menyepi ni.. aku blogwalking baca blog org, sumanye best2.. hehehe... blog aku ni lama da aku xdesign.. hurmm.. kadang2 xde mud.. da terfikir nak buat apa, tp bla da mengadap je, tba2 xde mud n trs idea aku hlg... huhuhu... pastu, bla time ada mud n idea mencurah2, ada keje plk kene buat... anyway, aku da mula bekerja skrg... jd penjawat awam ye.. (berdedikasi kerrr?? hehehe) well, kutip pengalaman dlu sblm aku konvo nihhh.. arghhhh!!! sebut psl konvo, risaunyer lau konvo aku dilambatkan... lama lg la aku nak bergelar graduan yang sah!! aduiiii... dugaan btl la.. time aku nk konvo la tba2 buat kptsn nk buat konvo setahun sekali je!! haish!! tp tu bru khabar angin.. kesahihan blm tahu lg sb xde apa2 hebahan drpd universiti.. hurmmm... tggu jela yek pah bedah oi!!

ermmm.. apa lg yer aku nak membebel.. da lama kot aku xmembebel pnjg2.. last week, aku pegi la birthday party anak kwn ofis aku.. nak tau x, lau aku jd dia, aku pn da mengamuk kot.. kesian giler.. cake bufday anak dia yg dia tempah khas drpd someone ni, tersangatla tidak memuaskan hati... dia tempah kek kartun mcm barbie tu tp kartunnye dia nak DORA... tp menyedihkan btl bla DORA tu jd DOYA!!! kartunnye xjd lgsg!!! byr da la mhl.. apa la.. patutnyer, lau xtau buat, just trs trg.. jgn wat camtu.. nti org xnak tempah lg.. kita bisnes kene pentingkan kepuasan pelanggan.. pelanggan suka, kita jgk yg untung bla dia mula rekemen kt org len plk.. hurmmm.. camne la nk maju lau camtu.. last2 beli je kek secret recipe yg tersgtla lazat.. nyum2... hehe..

okey2.. lupakan bnd tu da lps pn kan.... ermm.. tba2 beku plk otak ni nk mengeluarkan cite yg best2 tuk aku update.. nti la aku update lg ey.. psl ak g bercuti lgkwi pn nti aku update.. tata~~~~

p/s: jangan buat orang sakit hati mcm kek DORA tu.. huhuhu...
mood: BERCUTI!!!



EZRAYU

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...